Granola Sante w nowej odsłonie

Sante odświeża flagowy produkt Granolę. Chce wzmocnić wizerunek eksperta od zdrowego żywienia.

W Granoli producent zastąpił mąkę pszenną mąką owsianą (uchodzi za zdrowszą), zwiększył zawartość błonnika, a zmniejszył tłuszczu. Do Granoli o smaku orzechowych Sante dorzucił też orzechy (ich ilość zwiększyła się z 5,3 do 9,3 proc.) i ograniczył skład do jednego ich rodzaju – orzechów arachidowych.

- Nowa Granola jest trochę słodsza, bardziej chrupka, smaczniejsza - zapewnia Marcin Jerzewski, marketing manager w Sante. Zapewnia, że te zmiany nie mają charakteru kosmetycznego. - One mają konkretny wpływ na zdrowie - podkreśla.

Granola ma umocnić wizerunek firmy jako innowacyjnej i propagującej zdrowe nawyki żywieniowe. Zmiany w produkcie będą komunikowane na nowym opakowaniu, a także działaniami medialnymi w prasie i internecie. Planowane są również promocje w miejscach sprzedaży.

Marcin Jerzewski informuje, że w 2010 r. Sante utrzymało pozycję lidera w kategorii musli w Polsce. Powołując się na dane Nielsena, podaje, że produkty Sante realizują ok. 20 proc. sprzedaży tej kategorii (w obu ujęciach).