Kupiec na zdrowie

Producent zdrowej żywności rozbudował ofertę, a komunikować ją będzie, głównie edukując konsumenta.

Kupiec, najbardziej znany z produkcji suchego pieczywa i ryżu pod tą samą marką, wprowadza do sprzedaży nowości: trzy ryże (pełnoziarnisty, basmanti i do sushi), otręby żytnie oraz wafle pszenno-ryżowe Crunchella, które mają być alternatywą dla słonych i słodkich przekąsek.

– Produkty Kupca najsilniejszą pozycję mają w kategorii ryżu premium oraz suchego pieczywa, a zwłaszcza macy i wafli ryżowych – mówi Gabriela Antczak, dyrektor marketingu spółki Kupiec. Zastrzega, że firma stawia nie tyle na produkty odchudzające i dietetyczne, co po prostu naturalnie zdrowe.

– Propagujemy zdrowy styl życia na co dzień, a nie drakońskie diety, stąd więc pomysł na stworzenie marki Crunchella – podkreśla Gabriela Antczak.

Wszystkie nowe produkty, podobnie jak te już istniejące w portfolio, będą wspierane głównie przez pokazywanie ich w programach kulinarnych i zdrowotnych (np. "Cofnij Zegar" w TVN).

– Z konsumentami komunikujemy się również przez akcje PR i eventy – dodaje Antczak.