Jelp z wartością dodaną

Nowy dystrybutor marki Jelp uaktywnia markę promocyjnie, tak by odzyskała utraconą pozycję lidera swojej kategorii.

Chodzi o segment specjalistycznych środków do prania, którego użytkownicy są dość specyficznymi klientami. Ponieważ z założenia płacą więcej za wybrany proszek, nie są tak wrażliwi na cenę jak przeciętny Kowalski. Dlatego w ramach promocji marki Jelp jej dystrybutor stawia na gratisy. - Każdy jest zainteresowany gratisem, bo to wartość dodana do standardowej oferty - mówi Żaneta Geltz, category manager Jelp w firmie Brodr Jorgensen.

W maju i czerwcu w wybranych sklepach sieciowych konsumenci będą mogli zakupić drugą butelkę żelu do prania Jelp za pół ceny. Natomiast przy zakupie proszku o wadze 4 kg - klient otrzyma matę Happy do przewijania maluchów.

- W jednej z sieci klienci znajdą zupełnie unikatową ofertę. Gratisem będzie zarówno 500-ml płyn zmiękczający, jak i miarka do prania - mówi Żaneta Geltz. Podkreśla, że rzadko się zdarza, aby w zestawie promocyjnym do produktu dołączone były dwa gratisy.

W maju duńska firma Danlind A/S powierzyła dystrybucję produktów marki Jelp swoim krajanom – firmie Brodr Jorgensen. Dramers, dotychczasowy dystrybutor, koncentruje działalność na markach własnych. Nowy dystrybutor zapowiada, że będzie skutecznie walczył o odzyskanie przez Jelpa utraconej w ostatnich dwóch latach pozycji lidera segmentu specjalistycznych środków do prania.