Światowa strategia Bacardi w Polsce

Marketingowe wsparcie sprzedaży rumu Bacardi ruszy pod koniec maja.

Obejmie internet, media, kanały dystrybucji detaliczny i hurtowy, gastronomię. Światową premierę nowa kampania miała w Stanach Zjednoczonych w listopadzie ub.r. Jej hasłem jest "Bacardi Together", nawiązujące do budowania silnych relacji między ludźmi i skierowane przede wszystkim do młodych osób. – Będziemy działać na szeroką skalę, szczególnie w gastronomii – podkreślił Jakub Walasek, brand manager Bacardi w spółce Bacardi-Martini.

Celem kampanii w Polsce jest też zwiększenie dostępności rumu Bacardi w hurcie i detalu oraz zwiększenie widoczności marki na sklepowych półkach. – Chcemy zwiększyć dystrybucję z 7 proc. obecnie do 14 proc. – powiedział Jakub Walasek. Cel ten spółka zamierza zrealizować do końca roku. W kanale tradycyjnym chce poprawić dystrybucję, w kanale nowoczesnym – szczególnie zwiększyć widoczność marki.

Szczyt kampanii ma przypaść na miesiące letnie.