Intermarché w galeriach

Muszkieterowie otwierają kolejne supermarkety w centrach handlowych.

Nowa strategia Muszkieterów zakłada m.in. wejście do miejscowości powyżej 100 tys. mieszkańców poprzez otwieranie dużych supermarketów pod szyldem Intermarché Super w galeriach handlowych.

W połowie maja dwa takie sklepy ruszyły w Galerii Leszno oraz w zamojskiej Galerii Twierdza. Ten pierwszy jest największym sklepem Intermarche w Polsce, jego powierzchnia wynosi 2,8 mkw. Placówka w Zamościu ma 1,6 tys mkw.

Oprócz większej powierzchni placówki w centrach handlowych różnią się od swoich wolno stojących sióstr także większym asortymentem. Mogą mieć w ofercie nawet ok. 25 tys. pozycji, podczas gdy asortyment przeciętnego Intermarché Super (placówki powyżej 750 mkw.) to ok. 18 tys. artykułów. Na razie w galeriach działają trzy takie sklepy, pierwszy powstał w wałbrzyskiej Galerii Victoria.

Muszkieterowie podkreślają, że projekt jest w fazie testów i optymalizacji, w związku z czym trudno mówić o planach rozwoju tego formatu. Jednak przyznają, że prowadzą rozmowy z deweloperami wielu galerii handlowych.