Kolporter dobrze zaczął

Saloniki i salony prasowe poprawiły wyniki sprzedaży głównych kategorii produktowych.

W I kwartale br. w porównaniu z tym samym okresem ub.r. sprzedaż zabawek wzrosła o 42 proc., papierosów o 35 proc, leków OTC o 30 proc. O 17 proc. zwiększyły się przychody ze sprzedaży słodyczy.

- To m.in. wynik wprowadzenia nowego systemu dostaw, który właściwie eliminuje występowanie braków w zaopatrzeniu, oraz konsekwentnej pracy nad zwiększeniem aktywności marketingowej sprzedawców – mówi Tomasz Sak, dyrektor handlowy saloników prasowych Kolportera.

W pierwszych trzech miesiącach sieć powiększyła się o 27 placówek, w tym 12 salonów Top-Press. Do końca roku firma zamierza otworzyć co najmniej 60 saloników i 60 salonów.

Obecnie sieć Kolportera liczy 815 saloników i 62 placówki pod szyldem Top-Press.