Absolwent po męsku

Po sukcesie obecnej na rynku od końca ub.r. wódki Żubrówka Biała CEDC przypomina o marce Absolwent, która w sprzedaży jest od 15 lat.

Zarówno Absolwent, jak i Żubrówka Biała są markami pozycjonowanymi w najpopularniejszym obecnie segmencie cenowym wódek w Polsce, czyli na półce mainstream. CEDC zapewnia jednak, że marki się nie kanibalizują, bo reprezentują inne "wartości", a tym samym kupowane są przez różnych konsumentów.

- Z udziałem w wysokości 13,5 proc. Absolwent jest obecnie trzecią marką wódki w kraju, oczywiście w segmencie mainstream - informuje Joanna Bujarska-Ciszek, marketing director w Grupie CEDC.

Trwa właśnie konkurs "Przyspiesz po samochód", który jest częścią nowej kampanii wizerunkowej Absolwenta. Konkurs nawiązuje do elementów techniki samochodowej komunikujących symbolicznie świat motoryzacji. - To dopiero początek działań zaplanowanych w związku z marką Absolwent w tym roku - zapowiada producent.