Frito Lay na ostro

Kabanostrrre to jedyny smak z liczącej cztery warianty nowej linii chipsów Lay's, który pozostanie w sprzedaży.

Konsumenci biorący udział w konkursie zorganizowanym przez Frito Lay pod hasłem "Wymyśl nowy smak” zdecydowali, że to chipsy Kabanostree trafią do regularnej sprzedaży. Laureatka z Grudziądza w 2011 r. otrzyma 1 proc. przychodów ze sprzedaży wymyślonego przez siebie smaku chipsów. Będzie to minimum 50 tys. zł.

W ub.r. konsumenci z całej Polski przez trzy miesiące przysyłali do firmy propozycje nowych smaków chipsów Lay’s, z których ostatecznie wybrano cztery (każdy z półfinalistów za "swój smak" otrzymał 10 tys. zł). Tak powstała nowa linia Lay’s składająca się z czterech smaków: Lay’s Niezłe Ziółko, Lay’s Kabanostrre, Krewetki po Tajsku i Lay’s Htipiti. Od 14 marca do 6 maja każdy konsument mógł oddać głos na wybrany przez siebie wariant (m.in. drogą SMS-ową).

– Ta kampania jest unikatowa w skali całego kraju. Jako jedyni oddajemy w ręce konsumentów wymyślenie nowego smaku oraz wybranie, który z nich pozostanie w ofercie chipsów Lay's na dłużej. Jako jedyni na polskim rynku, dzielimy się z twórcą zwycięskiego smaku przychodami z jego sprzedaży – tłumaczyła nam niedawno Eliza Grzybowska, senior brand manager marki Lay’s we Frito Lay Poland (spółka jest częścią PepsiCo).