Odchudzona Hellena

Oranżada w wersji light to nowa propozycja Jutrzenki dla portfolio marki Hellena.

Oranżada light Hellena to propozycja dla konsumentów, którzy nie piją napojów słodzonych cukrem. Ten, według Jutrzenki, jedyny tego typu produkt na rynku jest już dostępny w sprzedaży.

Hellena w wersji light zawiera 1 kcal w 100 ml napoju, podczas gdy w wersji tradycyjnej – ok. 37 kcal. Produkt dostępny jest w dwóch pojemnościach: 1,25 oraz 0,5 l. Nie zawiera barwników.

Planując wsparcie sprzedaży nowego wariantu oranżady, Jutrzenka stawia głównie na działania trade’owe. Będą też teksty PR w prasie i w internecie. Cała marka jeszcze w tym roku będzie reklamowana w TV.

Jutrzenka podaje, że oranżada Hellena jest liderem swojej kategorii zarówno w handlu nowoczesnym, jak i tradycyjnym (w tym ostatnim realizuje niemal połowę sprzedaży).