Racke wierzy w potencjał Stoli

Pod dwóch latach nieobecności łotewska wódka Stolichnaya wraca na polski rynek.

Ta produkowana w Rydze wódka dystrybuowana była u nas już wcześniej przez różnych globalnych graczy, ale bez większych sukcesów. - Obecny powrót marki na nasz rynek we współpracy z Racke Polska potwierdza, że właściciel marki Stoli mocno wierzy w jej potencjał. Powrót Stoli obejmuje także jej wersje super premium - Stolichnaya Elit - podkreśla Jarosław Mazur, dyrektor zarządzający w Racke Polska.

Wódka Stolichnaya jest jedną z największych, międzynarodowych marek wódek kategorii premium na świecie. Stoli jest dystrybuowana w ponad 120 krajach, ale największe sukcesy odnosi w: USA, Kanadzie, Austrii, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Libanie, Grecji, Izraelu i Australii. - Wyraźne oznaki silnego wzrostu odnotowywane są w innych regionach świata, jak: kraje bałtyckie, wschodniej Europy, Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Łacińskiej - przekonuje Jarosław Mazur.

W pierwszej fazie wprowadzania produktu na rynek najważniejsza będzie budowa dystrybucji marki. - Będziemy korzystać ze wsparcia ogólnoświatowej kampanii bazującej na oryginalności, co pomoże osiągnąć ambitne cele również w Polsce - uważa Jarosław Mazur.