Piotr i Paweł dla 200 miejscowości

Sieć delikatesów stawia na sklep internetowy.

Jak informuje firma, dostawy ze sklepu www.e-piotripawel.pl docierają dziś do 200 miejscowości w siedmiu regionach – warszawskim, poznańskim, wrocławskim, łódzkim, bydgoskim, trójmiejskim i płockim. Wkrótce zasięg dostaw ma się jeszcze powiększyć. Piotr i Paweł usprawnił działanie serwisu, wprowadzając nową wyszukiwarkę, podział kategorii itd.

W pierwszych miesiącach tego roku obroty warszawskiego sklepu online wzrosły według informacji Piotra i Pawła o 50 proc. w porównaniu z zeszłorocznymi przychodami z podobnego okresu. W związku z tym firma spodziewa się, że ten rok uda jej się zakończyć z 25 mln zł przychodów ze sprzedaży w tym oddziale swojego sklepu internetowego. Pozostałe mają osiągnąć "podobną dynamikę".