Odświeżanie z PepsiCo

Program Pepsi Refresh dotarł do Polski

Chociaż jest to program na skalę globalną, to sposób realizacji w Polsce jest autorski. Pepsi Refresh poprzez działania marketingowe ma na celu nawiązywanie więzi z lokalnymi społecznościami. W Polsce PepsiCo zdecydowało się na stworzenie miejsc aktywnego wypoczynku z różnorodnymi wydarzeniami sportowymi i kulturalnymi pod nazwą Port. Pierwszy - 5 maja - ruszył Port Chorzów, następnego dnia otwarto Port  Wisła w Warszawie. Stołeczny Port zlokalizowany tuż nad rzeką przypomina egzotyczną plażę.

- Miejsca te wybraliśmy na podstawie badań oczekiwań mieszkańców - mówi Anna Tutak-Kordyl, dyrektor kategorii napojów w PepsiCo. Nie bez znaczenia przy wyborze miast była też zapewne mocna obecność konkurencyjnych napojów Coca-Coli zarówno w Warszawie, jak i na Śląsku.

PepsiCo nie zdradza, jaki był koszt inwestycji w oba Parki. - To jedno z największych działań PepsiCo w kategorii napojów  w Polsce - podkreśla Marek Kołtonik, szef marketingu. Dodaje, że w sklepach tradycyjnych w obu miastach planuje silne wsparcie obu Portów i imprez, które będą się tam odbywać. Jeśli obie inwestycje sprawdzą się w tym roku i będą miały pozytywny oddźwięk, wówczas kolejne pojawią się w 2012 r.