PepsiCo ambitnie

Producent chce dynamicznie zwiększać sprzedaż napojów.

Dwucyfrowy wzrost sprzedaży napojów zapowiada Grzegorz Jóźwik, dyrektor sprzedaży w PepsiCo. - Chcemy rosnąć szybciej niż rynek - mówi. Na pytanie, w jaki sposób zamierza to osiągnąć, odpowiada: "dystrybucja i jeszcze raz dystrybucja". Podkreśla, że teraz, po połączeniu działów sprzedaży PepsiCo i Frito Lay, powstał największy w Polsce dział sprzedaży, oferujący komplementarne produkty - napoje i przekąski. Jego zdaniem napoje PepsiCo  są dobrze, a wręcz "nadreprezentowane" w kanale tradycyjnym w porównaniu z nowoczesnym. Dlatego zapowiada inwestycje w poprawę wizerunku napojów w sieciach.

Jedynym zagrożeniem realizacji planów sprzedażowych jest pogoda. Grzegorz Jóźwik ma nadzieję, że w tym roku nie powtórzy się sytuacja z ubiegłego, kiedy zimne maj i czerwiec opóźniły start napojowego sezonu.