Kociołki Łowicza w eterze

W szczycie sezonu Agros Nova wspiera dania gotowe pod marką Łowicz.

Ruszyła kampania reklamowa nowych Kociołków do syta marki Łowicz: chłopskiego – z kiełbasą, boczkiem, kapustą i ziemniakami oraz a’ la carbonara.

Szczególnie intensywna kampania obejmie radio, w tym Radio Zet i RMF FM, sieci ponadregionalne oraz blisko 50 stacji lokalnych. Reklamy Kociołków konsumenci zobaczą też w 40 wysokonakładowych kolorowych magazynach z różnych segmentów wydawniczych. Różne formaty reklam Kociołków pojawią się też w największych portalach internetowych.

Celem kampanii jest intensywna promocja nowych produktów Łowicza podczas miesięcy wakacyjnych, które stanowią szczyt sprzedaży dla kategorii dań gotowych.

Nowe propozycje nie są serią limitowaną – wchodzą do standardowej oferty Łowicza. W sumie Łowicz oferuje osiem wariantów Kociołków.

Dzięki marce Łowicz Agros Nova jest trzecim producentem dań gotowych warzywno-mięsnych w Polsce. Udział firmy w tym rynku przekracza 14 proc. (Agros Nova za Nielsenem, średnia za okres marzec 2011 – kwiecień 2010, wartościowo). W 2010 r. rynek dań gotowych wart był w Polsce ok. 358 mln zł, a ilościowo ok. 38,6 mln kg.