Levant wierzy w Champion

Levant powiększył portfolio o dwie nowe marki, ale stawia na rozwój przede wszystkich jednej z nich.

Do grupy firmy Levant, importera i dystrybutora produktów spożywczych (Ahmad Tea), a także właściciela trzech marek własnych (Sandra, Sandrini i Jasmeen), dołączyły dwie nowe marki – Champion i Mała Biała.

Obie marki należą do Miko Plus, producenta dodatków do napojów (śmietanki, mleczka, sok z cytryny), ale Levant kupił 100 proc. udziału tej spółki. Nowe brandy dołączą do grona marek własnych Levanta, a więc podobnie jak większość produktów firmy dystrybuowane będą głównie w handlu nowoczesnym i gastronomii. Jednocześnie jednak Levant chce odbudować pozycję marki Champion w kanale tradycyjnym.

– Produkty Champion powinny być łatwo dostępne także w sklepach osiedlowych. Wiele osób prowadzi mniejsze gospodarstwo domowe i nie jest zainteresowanych zakupem standardowych, na ogół dużych opakowań dodatków do napojów – mówi Eliza Rożyńska, marketing manager PHW Levant. Zaznacza też, że jednoporcjowe dodatki należą do kategorii, które w takiej samej formie nabywane są przez konsumenta indywidualnego, jak i przez kanał gastronomiczny. A to oznacza, że potencjał rynku jest duży.

– Poza działaniami związanymi z rozbudową dystrybucji konieczne będzie także odświeżenie wizerunku marki. Rozwój marki Champion jest obecnie priorytetem firmy – podkreśla Eliza Rożyńska.

Najsilniejsze marki w portfelu Levanta to herbata Ahmad Tea oraz owoce i warzywa w puszkach marek Sandra i Splendor.