Nestle Polska. Galaretki Winiary

W nowych smakach.

Nestle Polska przygotowało limitowaną edycję galaretek. W sprzedaży pojawiły się trzy nowe smaki: truskawki i wanilii, jabłka z kiwi oraz owoców leśnych. Galaretki nie zawierają sztucznych barwników. Na każdym opakowaniu znajduje się kompas żywieniowy, który zawiera informacje o wartości energetycznej i zawartości składników odżywczych w jednej porcji galaretki, a wskaźnik GDA informuje o zalecanym dziennym spożyciu. 

Dodatkowo od połowy maja do połowy lipca producent przygotował promocję. Wystarczy kupić trzy dowolne desery Winiary, zachować paragon i wysłać SMS-a. Codziennie osoba, która wyśle SMS najszybciej po pełnej godzinie 19, 20 lub 21, wygra 300 zł. Co tydzień trzy osoby, które wyślą najwięcej zgłoszeń, wygrają zmywarki firmy Bosch.

Promocja wsparta będzie telewizyjną kampanią reklamową. W punktach sprzedaży wprowadzeniu limitowanej edycji galaretek towarzyszyć będą materiały POS.

Sugerowana cena detaliczna 75-g opakowania galaretki wynosi ok. 1,60 zł.