Pudliszki z duchem czasu

HJ Heinz wprowadza nową ofertę pomidorów krojonych w coraz bardziej cenionych przez konsumentów kartonowych opakowaniach.

Kategoria pomidorów krojonych warta jest w Polsce 21,7 mln zł i rośnie w tempie ok. 30 proc. rocznie (HJ Heinz za MEMRB). Pudliszki są obecnie trzecią marką w tej kategorii z udziałem wartościowym w wysokości 17 proc. Mowa jednak o produktach w puszkach, a nie w kartonach.

Producent tłumaczy, że oferta pomidorów krojonych w kartonach to efekt coraz większej popularności tych wygodnych opakowań. Nową linię Pudliszek tworzą trzy wersje krojonych pomidorów, w tym dwie wersje smakowe (np. z bazylią i oregano), które także podbijają rynek.

Liderem i twórcą tego segmentu w Polsce jest Podravka. W ofercie marki Pudliszki są jeszcze koncentraty pomidorowe, keczupy oraz sosy pomidorowe.

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.