Dobrowianka w natarciu

Do końca czerwca potrwa zapoczątkowana w kwietniu kampania reklamowa nowej na rynku marki wody Dobrowianka.

Kampania obejmuje telewizję, prasę i internet. Świadomość nowej marki budować będzie duża kampania displayowa, a także informacje na blogach oraz portalach społecznościowych. Dodatkowo na przełomie kwietnia i maja planowana jest kampania indoorowa. W 420 salonach piękności i fryzjerskich w całej Polsce na ponad 2 tys. ekranów będą wyświetlane przekazy edukacyjne i wizerunkowe. Ponadto w wybranych sieciach handlowych są już  wspierające sprzedaż materiały POS.

Podstawowym wariantem Dobrowianki jest wersja niegazowana, ale firma Womir Spa (od ub.r. należąca do Danone) nie wyklucza pojawienia się w sprzedaży Dobrowianki w wersji gazowanej lub lekko gazowanej. W tym drugim wariancie Dobrowianka obecna jest w wybranych sklepach - jej producent chce sprawdzić zainteresowanie konsumentów tym produktem.

Dobrowianka, która w sprzedaży jest od marca br., ma za zadanie oczyszczać organizm ze zbędnych produktów przemiany materii. Zdaniem twórców marki wyróżnia się wszystkim: od konceptu produktu i jego opakowania, po wsparcie reklamowe.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.