Sprzedaż Redd'sa wyższa o 10 proc.

Do końca sierpnia potrwa kampania reklamowa piwa Redd's, która ma zakomunikować nową odsłonę marki.

Na razie chodzi jednak wyłącznie o odsłonę komunikacyjną. Nie zmieniła się ani wizualizacja opakowań piwa Redd's, ani oferta smakowa marki, choć są też plany w tym zakresie.

26 kwietnia ruszyła pierwsza odsłona nowej kampanii piwa Redd’s pod hasłem "Ciekawość pierwszy stopień do Redd’sa”. Można już obejrzeć jeden z elementów zaplanowanych działań. Jest nim 30-sekundowy spot emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, internecie oraz kinach. W dalszej części kampanii wykorzystane zostaną m.in. działania BTL o charakterze eventowym, wsparcie PR oraz obecność marki w internecie.

Jakub Góralczyk, specjalista ds. brand PR w Kompanii Piwowarskiej, informuje, że w 2010 r. rynek piwa w Polsce ilościowo zmniejszył się o ok. 0,5 proc., przy czym kategoria piw smakowych również nie zanotowała wyraźnego wzrostu ani spadku.

- Na tym tle wyróżnia się jednak wynik piwa Redd’s, którego sprzedaż w 2010 r. wzrosła ilościowo o prawie 10-proc. Jest to bardzo dobry rezultat, który stanowi dla nas najlepszy dowód rosnącej popularności piwa Redd’s wśród kobiet - mówi Jakub Góralczyk.

Redd’s jest nr 1 wśród piw smakowych w Polsce.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.