Sorenti komplementarnie

Należąca do Makaronów Polskich marka Sorenti zadebiutowała w nowej odsłonie nie tylko w kategorii makaronów, ale także sosów do nich.

Nie jest to co prawda zupełnie nowa dla marki kategoria, ale teraz - podobnie jak makarony - sosy startują w nowym, włoskim wydaniu. - Coraz szybsze tempo życia polskich konsumentów, a co się z tym wiąże, wzrost oczekiwań, powodują, że zaoferowaliśmy im gotowy pomysł na szybki i smaczny obiad - tłumaczy Marek Feruś, wiceprezes zarządu Grupy Makarony Polskie.

Przyznaje, że kategoria sosów włoskich do makaronów cieszy się coraz większą popularnością, ale nadal jest to trudny rynek, gdzie prym wiodą fiksy i sosy suche. - Liczymy jednak, że nowe sosy Sorenti podane w eleganckich szklanych słoikach trafią w gusta amatorów włoskiej kuchni - mówi Marek Feruś.

Budowanie komplementarnej oferty (makarony plus sosy) staje się wśród producentów w Polsce coraz powszechniejsze. Sosy w słoikach pod marką Lubella wprowadził w październiku 2010 r. Maspex Wadowice, największy gracz na rynku makaronów. Z kolei chorwacka Podravka, znana z produktów pomidorowych, które często stanowią bazę do włoskich sosów przygotowywanych samodzielnie w domu, w sierpniu 2010 r. powiększyła swoją ofertę o makarony.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.