Miraculum bez Kolastyny, ale z Mirasolem

Dla Miraculum, dawniej Grupy Kolastyna, zbliża się pierwszy sezon bez flagowej w kategorii kosmetyków do pielęgnacji słonecznej marki Kolastyna.

Ponieważ marka Kolastyna trafiła do portfolio Sarantis Polska, spółka Miraculum została bez brandu, który reprezentowałby "słoneczną" półkę. - Postanowiliśmy więc reaktywować linię Mirasol. Jej korzenie sięgają 1974 r., już wtedy była własnością spółki. Sprzedaż jej produktów zakończyła się jednak w 2005 r. - mówi Małgorzata Włodarczyk, senior brand manager w Miraculum.

W marcu br. produkty słoneczne Mirasol wróciły na rynek. Są pozycjonowane w średnim segmencie cenowym (kosztują ok. 12-25 zł za sztukę w zależności od rodzaju preparatu). Miraculum chce trafić z tymi produktami do szerokiej grupy konsumentów, czyli do każdego członka rodziny.

- Zdajemy sobie sprawę, że nie będzie łatwo walczyć w kategorii kosmetyków do opalania z polskimi graczami oferującymi od lat produkty znane, o dobrej jakości. Wierzymy jednak, że marka Mirasol w nowej odsłonie znajdzie swoje miejsce na rynku krajowym oraz wschodnim - dodaje Małgorzata Włodarczyk.

Wprowadzeniu do sprzedaży nowej marki towarzyszą intensywne akcje promocyjne skierowane do dystrybutorów, detalistów i konsumentów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.