Tarczyński w grupie

Producent wyrobów wędlin Tarczyński stworzył grupę kapitałową, która koncentruje swoją działalność na trzech markach: Tarczyński, Starpeck i Dobrosława.

Jacek Tarczyński, prezes zarządu spółki Tarczyński, tłumaczy, że konsolidacja pozwoliła na zwiększenie asortymentu firmy oraz wzmocnienie dystrybucji ogólnopolskiej. Specjalizacja poszczególnych zakładów wpłynie także na obniżenie kosztów produkcji.

Markę Tarczyński budują przede wszystkim wędliny premium (kabanosy, wędzonki, przetwory mięsne w słoikach), Starpeck - formowane szynki, podczas gdy Dobrosława znana jest głównie z wędlin tradycyjnych (wyroby geesowskie, z wiejskiej chaty).

Od marca trwa wizerunkowa kampania reklamowa promująca flagowy produkt Grupy – Tarczyński Kabanos Extra. Firma wprowadza też nowe opakowania z aktualnym logo na wszystkie produkty, żeby zapewnić "jeszcze lepszą rozpoznawalność marki”.

W maju 2012 r. zakończy się rozbudowa zakładu produkcyjnego w Ujeźdźcu Małym, dzięki czemu możliwości produkcyjne firmy wzrosną o ok. 40 proc.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.