Miejski Carrefour

Francuski detalista uruchomił pierwszy hipermarket zbudowany według nowego, miejskiego konceptu.

Placówka w podparyskim Aubervilliers ma powierzchnię 4,1 tys. mkw. i mieści się w centrum handlowym Le Millénaire. Nowy format nastawiony jest głównie na sprzedaż żywności, bo tego według Carrefoura oczekują miejscy klienci. Na ponad połowę mniejszej powierzchni oferuje tyle samo produktów spożywczych, co zwykły hipermarket. Wśród jego 30 tys. pozycji asortymentowych 20 tys. stanowią właśnie artykuły spożywcze. Szczególnie rozwinięte są działy mięsno-wędliniarski, rybny i owocowo-warzywny.

Na asortyment przemysłowy składają się głównie artykuły pierwszej domowej potrzeby. 500 mkw. powierzchni hipermarketu w Le Millénaire przeznaczono na kosmetyki i produkty dla dzieci.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.