Szef Carrefoura chce zacieśniać współpracę z dostawcami

Lars Olofsson, szef Carrefoura, chce bliżej współpracować z dostawcami, by przyciągnąć klientów.

– To równie ważne jak negocjacje cenowe – uważa prezes Carrefoura. Jako dobry przykład skutecznej współpracy dostawcy i detalisty podaje Olofsson partnerstwo z Coca-Colą. – Problemem nie są doroczne negocjacje, lecz znalezienie odpowiedzi na pytanie, jak sprawić, by klienci czuli się podekscytowani ofertą – mówi Olofsson.

Carrefour współpracuje już w tej dziedzinie z 25 dostawcami. Jeszcze dwa lata temu tego typu współpraca nie istniała. Polega ona na wprowadzaniu takich produktów, promocji, wydarzeń związanych ze sprzedażą, by maksymalnie przyciągnąć uwagę konsumentów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.