Ziaja przed Dax Cosmetics

Ziaja stała się najpopularniejszą marką kosmetyków do opalania i po opalaniu.

 

Według danych MEMRB, na które powołuje się spółka, jej produkty osiągnęły 18,9-proc. udział w sprzedaży ilościowej w kategorii środków do opalania. Dotychczasowy lider Dax Cosmetics zajmuje drugą pozycję z udziałem 17,4 proc. Kolejne miejsca zajęły Cederroth (12,6 proc.), Nivea Polska (9,2 proc.) i Dr Irena Eris (6,9 proc.). Ziaja podkreśla, że w 2010 r. sprzedała ponad milion szt. opakowań środków do opalania, o 5,9 proc. więcej w stosunku do 2009 r. (za MEMRB).

W kategorii produktów po opalaniu Ziaja utrzymała pozycję lidera – sprzedała 237,7 tys. opakowań tych produktów. Firma osiągnęła 23,6-proc. udział ilościowo. Drugą pozycję zajęła firma Cederroth z 17,6-proc. udziałem w sprzedaży, trzecią – Dax Cosmetics (15,5 proc.), kolejne Eveline Cosmetics (10,7 proc.) oraz Dr Irena Eris (5,7 proc.).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.