Tesco testuje delikatesy

W podwarszawskim Błoniu ruszyła placówka pod szyldem Tesco Supermarket.

Różni się od innych polskich sklepów sieci w Polsce, nie ma też swojego odpowiednika w Wielkiej Brytanii. Na powierzchni 800 mkw. oferuje aż 8 tys. produktów, wśród których ok. 500 to artykuły delikatesowe niedostępne w innych sklepach Tesco podobnej wielkości.

– Sklep ma atrakcyjną lokalizację i klienta, który oczekuje bogatszej oferty. Poczekamy jeszcze kilka miesięcy, zanim podsumujemy efekty i podejmiemy decyzje o ewentualnych dalszych zmianach w sklepach – mówi Jakub Jaremko, specjalista ds. komunikacji w Tesco Polska.

Tesco od jakiegoś czasu zapowiada zwiększenie tempa rozwoju sieci, z naciskiem na mniejsze placówki. W ub.r. ruszyło ponad 40 nowych placówek, czyli dwa razy więcej niż rok wcześniej. Tylko jedną trzecią z nich stanowiły hipermarkety (część w formacie kompaktowym). Nawet jeśli w tym roku Tesco nie podwoi znów liczby otwarć, na pewno przekroczy liczbę 400 placówek w naszym kraju.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.