Łaciate w nowym wydaniu

Pod flagową marką Mlekpol wprowadził do oferty mleko pasteryzowane w butelce.

Dotychczas spółdzielnia Mlekpol oferowała tylko Łaciate w kartonach i jedynie UHT. Teraz wprowadza na rynek Łaciate w plastikowych butelkach o pojemności 1 litra i o zawartości tłuszczu 2- oraz 3,2-procentowej. Termin przydatności do spożycia nowego mleka w butelce wynosi 14 dni, a więc jest to mleko pasteryzowane. Producent tłumaczy, że poszerzenie oferty jest odpowiedzią na "oczekiwania klienta".

Łaciate jest największą marką mleka UHT w kartonach – zajmuje ok. 19 proc. rynku ilościowo. Liderem kategorii mleka UHT w butelkach jest Mlekovita z marką Polskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.