Serwis z Makro

Makro Cash & Carry zamierza rozbudować ofertę dla detalistów.

Po fazie testów, Makro uruchomiło serwis dla klientów sektora HoReCa. Dziś już 25 hal obsługuje w ten sposób swoich klientów.

- Detaliści pytają nas o dostawy, robimy już testy w tym kierunku. Wierzę, że w ciągu kilku tygodni będziemy znali ich wynik, i myślę, że to musimy wprowadzić – powiedział "Handlowi" Uwe Hoelzer, prezes Makro Cash & Carry w Polsce.

Za podstawę uważa też możliwość zamawiania towaru online. Z takiego rozwiązania korzystają detaliczni Metro w kilku krajach zachodnich oraz klienci z branży HorReCa w Polsce. Wkrótce mogą się spodziewać takich możliwości także polscy detaliści.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.