Nowe lody od Nestlé

Niemiecka marka lodów familijnych Mövenpick wkracza na rynek masowy.

Lody Mövenpick są w ofercie Nestlé Polska od 2006 r., ale jako marka super premium i z bardzo wąską dystrybucją. Teraz Nestlé wchodzi z tą marką do dużych sieci handlowych, na półkę z lodami familijnymi premium. Największymi konkurentami będą dla nich lody Grycan i Algida.
 
 
Nestlé odpowiada w ten sposób na dynamiczny wzrost kategorii lodów familijnych, które rok do roku rosną w tempie ok. 6 proc. Firma nie zdradza udziału, jaki chce w tym segmencie osiągnąć.
 
Nowe na rynku masowym lody wspierane są intensywną reklamą w telewizji (od kwietnia do czerwca) i prasie.
 
Nestlé Polska jest trzecim, po Unileverze i Koralu, graczem na polskim rynku lodów. W segmencie lodów familijnych Nestlé obecne jest już m.in. z markami Manhattan i La Cremeria.
 
 
 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.