Wedel ruszył z reklamą Pawełka

Producent liczy na młodych konsumentów. To oni są teraz grupą docelową marki.

W połowie kwietnia ruszył konkurs internetowy wspomagający nową kampanię reklamową batonika Pawełek. Idea trwającej od 1 kwietnia telewizyjnej reklamy batonika jest taka, by nie pokazywać gotowego rozwiązania – w zamian zostawić otwarte zakończenie. Od 15 kwietnia trwa głosowanie na najlepszą końcówkę spotu (głosować można na stronie internetowej batonika). Za najciekawsze opisy zakończenia producent obiecuje atrakcyjne nagrody. Działania te mają zachęcić konsumentów, zwłaszcza tych w wieku 25-35 lat, do "dialogu z marką i współtworzenia jej komunikacji".

Kampania zostanie wsparta materiałami POS i działaniami PR.

Pawełek w opakowaniach ze zmienionym designem jest w sprzedaży od marca. Nowa odsłona ma pomóc w odświeżeniu marki i jej wizerunku, zwłaszcza w oczach młodych osób. Pawełek Wedla jest na rynku od 24 lat. Ostatnia zmiana opakowania miała miejsce w połowie 2009 r., ale wiązała się z wizualnym relaunchem wszystkich produktów Wedla.

Najwyższą sprzedaż Pawełek ma w małych i średnich sklepach spożywczych, odnotowuje tam największe udziały rynkowe w kategorii batonów. Biorąc pod uwagę wszystkie kanały dystrybucji, udział Pawełka w segmencie batonów w Polsce wynosi prawie 5 proc. wartościowo.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.