Agnieszka Łada, product manager w Nestlé Nutrition, zapewnia, że mleko Gerber pojawiło się w sprzedaży we wrześniu 2010 r. i jest szeroko dostępne właściwie w każdym kanale dystrybucji. Bo Gerber, marka kojarzona dotychczas głównie z gotowymi posiłkami dla dzieci (dania, desery w słoiczkach oraz soczki), teraz buduje pozycję także w kategorii mleka modyfikowanego.
- Poprzez rozszerzenie portfolio chcemy umocnić wizerunek eksperta w żywieniu niemowląt i małych dzieci – podkreśla Agnieszka Łada.
Wprowadzeniu mleka modyfikowanego Gerber towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa, która obejmuje telewizję, prasę, outdoor, internet oraz akcje BTL.
Nestlé Nutrition, właściciel marki Gerber, ma w ofercie także lidera w kategorii mleka modyfikowanego - linię Nestlé Nan Pro.
- Linie Nan Pro i Gerber są inaczej pozycjonowane cenowo, mają różną recepturę i są przeznaczone dla innych mam, więc nie będą się kanibalizować - mówi Agnieszka Łada.
Mleko Gerber jest tańsze od Nan Pro, ponadto "jako jedyne mleko modyfikowane na rynku zawiera kultury bakterii naturalnie występujące w mleku matki".