Nestlé Nutrition promuje mleko Gerber

Linia mleka modyfikowanego Gerber jest już w szerokiej dystrybucji. Trwa kampania reklamowa nowego produktu.

Agnieszka Łada, product manager w Nestlé Nutrition, zapewnia, że mleko Gerber pojawiło się w sprzedaży we wrześniu 2010 r. i jest szeroko dostępne właściwie w każdym kanale dystrybucji. Bo Gerber, marka kojarzona dotychczas głównie z gotowymi posiłkami dla dzieci (dania, desery w słoiczkach oraz soczki), teraz buduje pozycję także w kategorii mleka modyfikowanego.

- Poprzez rozszerzenie portfolio chcemy umocnić wizerunek eksperta w żywieniu niemowląt i małych dzieci – podkreśla Agnieszka Łada.

Wprowadzeniu mleka modyfikowanego Gerber towarzyszy szeroko zakrojona kampania marketingowa, która obejmuje telewizję, prasę, outdoor, internet oraz akcje BTL.

Nestlé Nutrition, właściciel marki Gerber, ma w ofercie także lidera w kategorii mleka modyfikowanego - linię Nestlé Nan Pro.

- Linie Nan Pro i Gerber są inaczej pozycjonowane cenowo, mają różną recepturę i są przeznaczone dla innych mam, więc nie będą się kanibalizować - mówi Agnieszka Łada.

Mleko Gerber jest tańsze od Nan Pro, ponadto "jako jedyne mleko modyfikowane na rynku zawiera kultury bakterii naturalnie występujące w mleku matki".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.