- Siła tkwi w siostrzeństwie. Po trudnej sukcesji powoli wychodzą na prostą. Siostry Piwońskie, prowadzące piekarnię oraz sieć sklepów firmowych, przekonują do zdrowego pieczywa. Sprzedają też produkty delikatesowe, myślą o warsztatach kulinarnych, a klientów pozyskują pocztą pantoflową.
- Koszyk cen: Masło tanieje, jajka w czołówce wzrostów. Szykujesz grilla? Szykuj grubszy portfel. Keczup jest bowiem liderem grillowych podwyżek. Patrzymy też, jak co miesiąc, na paragony z podstawowymi produktami spożywczymi – te wciąż rok do roku mocno rosną.
- Z wizytą u właściciela Biedronki. Gusta konsumenckie polskich i portugalskich konsumentów są podobne. Jednak ci drudzy rzadko sięgają np. po wodę gazowaną czy wódkę inną niż białą. Spożywają też nieporównywalnie więcej ryb i owoców morza. Z dorsza są w stanie przyrządzić 1000 dań. Co widać na sklepowej półce.
Ambra. Limitowana kolekcja win musujących Cin & Cin
Nowy wymiar elegancji.
Classic Elegance, Glamour oraz Street to limitowana kolekcja win musujących Cin & Cin demi-sec przygotowana przez firmę Ambra na sezon wiosenno-letni. Pojawieniu się nowości w sprzedaży towarzyszyć będą działania marketingowe: konkurs w Facebooku, wsparcie ATL, działania prosprzedażowe (materiały POS) w punktach sprzedaży detalicznej.
Najnowsze wydanie