Redcoon drugim Amazonem?

Sklep internetowy Redcoon, kupiony niedawno przez Media-Saturn (należący do koncernu Metro), chce podwoić obroty w ciągu pięciu lat.

Nowe rynki i nowe kategorie asortymentowe - takie plany ma Redcoon pod skrzydłami  nowego właściciela, którym jest Media-Saturn. Do tej pory firma sprzedawała elektronikę służącą rozrywce, teraz zamierza wprowadzić do oferty także książki. Szef Redcoona Rainer Heckel zapowiedział też sprzedaż w nowych krajach.

Dla Media-Saturn zakup Redcoona to szansa na rozwinięcie biznesu w internecie. Ofensywę w szwankującej dotychczas sprzedaży elektroniki online zapowiadał już wcześniej szef Metro Eckhard Cordes.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.

} }