Produkty pełnoziarniste to segment, który w Polsce dopiero się rozwija. Pierwsze produkty Lubelli z linii Pełne Ziarno są w sprzedaży dopiero od listopada 2007 r.
- To marka Lubella stworzyła i wykreowała kategorię prozdrowotnych makaronów pełnoziarnistych w Polsce. Mówimy jednak o procesie kosztownym i długotrwałym - podkreśla Dorota Liszka, manager ds. komunikacji korporacyjnej w Grupie Maspex Wadowice.
Powołując się na dane Nielsena z okresu grudzień 2010 - styczeń 2011, Liszka podaje, że w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej sprzedaż makaronów pełnoziarnistych w Polsce wzrosła ilościowo o 18 proc., przy czym Lubella Pełne Ziarno realizuje aż 90 proc. obrotu tej kategorii.
W linii Lubella Pełne Ziarno jest obecnie 5 produktów: wprowadzone jako pierwsze makarony spaghetti, świdry i pióra, a od września ub.r. - gniazda wstążki i kokardki małe (Lubella Pełne Ziarno z 5 Zbóż).
- Prowadzimy właśnie kampanię reklamową w prasie kobiecej promującą nasze makarony pełnoziarniste. Reklama zachęca konsumentów do spożywania produktów pełnoziarnistych trzy razy dziennie, a także przypomina o naturalnych zaletach makaronu pełnoziarnistego - tłumaczy Dorota Liszka.