Do 2015 r. francuscy Muszkieterowie chcą osiągać z produkcji obroty w wysokości 4 mld euro, przy czym jedną trzecią przychodów ze sprzedaży dawać ma produkcja dla nabywców zewnętrznych.
ITM we Francji jest właścicielem 60 fabryk produkujących dla niego własne marki. Obecnie ich roczne przychody sięgają 3 mld euro, co daje firmie 11. miejsce w rankingu największych detalistów w kraju. Większość produkowanych przez ITM towarów sprzedawana jest w sklepach sieci Intermarché, ale pewien ich procent wytwarzany jest na potrzeby innych detalistów (w ub.r. obroty tej części biznesu wyniosły 427 mln euro).
Teraz ITM stawia na inwestycje związane ze zwiększeniem mocy przerobowych swoich fabryk oraz wdrożeniem dobrych praktyk. Produkcja Muszkieterów obejmuje dziś m.in. takie kategorie, jak: napoje, mięso, produkty zbożowe, artykuły cukiernicze, nabiał i mrożonki. Detalista-producent zapowiada, że zamierza pójść w stronę, którą wskazują trendy, czyli ku produktom organicznym i ekologicznym, zdrowej żywności, produktom lokalnym, a także drobnym przekąskom oraz artykułom tworzonym dla przyjemności.