Cała Grupa Metro zwiększyła w 2010 r. w Polsce przychody ze sprzedaży o 4,6 proc., do 4,29 mld euro (17,14 mld zł). Największy udział we wzroście miało Makro Cash & Carry, ma ono również największy udział w obrotach (46 proc.) polskiego biznesu Metro w Polsce. Makro zwiększyło sprzedaż o 7,6 proc., do 1,97 mld euro (7,87 mld zł), Real – o 6,7 proc., do 1,40 mld euro (5,61 mld zł). Czteroprocentowy spadek odnotowały Media Markt i Saturn, których obroty wyniosły 917 mln euro (3,66 mld zł).
W minionym roku Metro kontynuowało wdrażanie oszczędnościowego programu Shape 2012. Dobre wyniki grupy w Polsce to rezultat m.in. restrukturyzacji i ograniczenia zatrudnienia. Liczba pracowników zmniejszyła się w ub.r. o 1358 osób. Najwięcej, bo 850, odeszło z Reala. Łącznie zatrudnionych jest 23,98 tys. osób.
W ubiegłym roku Metro otworzyło w naszym kraju 6 sklepów i były to wyłącznie placówki Media Markt (5) i Saturn (1). Makro uruchomiło cztery Makro Punkty, traktowane przez Metro jako oddziały dużych hal. Kolejne mają być uruchamiane w tym roku. Franz Muller, członek zarządu Grupy Metro, zapowiada otwarcie u nas w tym roku 10 sklepów, jednak nie precyzuje, których sieci.