Rieber z Delectą i Zagłobą

21 marca wystartowała największa w historii marki Delecta wizerunkowa kampania reklamowa. Jej celem jest odmłodzenie i odświeżenie marki.

Bohaterami telewizyjnych spotów Delecty (zrealizowanych w technice 3D) są jeże, które w humorystyczny sposób komentują życie codzienne ludzi. Kampania pod hasłem „Delecta. Wszystko co kochasz” ma kontekst produktowy wypieków linii Choco (ciast z belgijską czekoladą).

Rieber Foods Polska, producent Delecty, tłumaczy, że do tej pory marka była postrzegana jako dość tradycyjna, rodzinna, domowa. Kampania ma to zmienić – producentowi zależy, by Delectę skierować do konsumentek, dla których rodzina i troska o jej komfort jest równie ważna jak dbałość o własny rozwój i zainteresowania.

Producent zdecydował także, że Delecta ma być kojarzona wyłącznie jako ekspert od produktów słodkich. Tymczasem markę budują nie tylko ciasta, dodatki do pieczenia i desery, ale również dania gotowe w słoikach (pulpety, gołąbki). Zdecydowano więc o „wyjęciu” dań gotowych spod marki Delecta i utworzenie dla nich osobnej – nowej marki – Zagłoba.

Zagłoba zadebiutowała na rynku jesienią 2010 r. daniami gotowymi w słoikach (m.in. fasola, flaki, gołąbki, pulpety). Jest skierowana do mężczyzn pracujących fizycznie i osób samotnych, dla których ważne jest, aby szybko ugotować pożywny posiłek.

Na rynku równolegle można kupić dania gotowe pod marką Delecta, ale oferta jest ważna tylko do wyczerpania zapasów.