Eliza Grzybowska, senior brand manager marki Lay’s we Frito Lay Poland (spółka jest częścią PepsiCo), mówi, że prowadzona obecnie kampania "Wymyśl Nowy Smak" jest strategicznym projektem dla marki Lay’s w całym 2011 r.
W ubiegłym roku konsumenci z całej Polski przez trzy miesiące przysyłali do firmy propozycje nowych smaków chipsów Lay’s, z których ostatecznie wybrano cztery (każdy z półfinalistów za "swój smak" otrzymał 10 tys. zł). I tak powstała nowa linia Lay’s składająca się z 4 smaków: Lay’s Niezłe Ziółko, Lay’s Kabanostrre, Krewetki po Tajsku i Lay’s Htipiti.
Nowe smaki są już w sprzedaży. Od 14 marca do 6 maja każdy konsument może oddać głos na wybrany przez siebie wariant (m.in. drogą SMS-ową). W połowie maja wyłoniony zostanie ten smak, który zdobył najwięcej głosów i tylko on pozostanie w sprzedaży.
– Ta kampania jest unikatowa w skali całego kraju. Jako jedyni oddajemy w ręce konsumentów wymyślenie nowego smaku oraz wybranie, który z nich pozostanie w ofercie chipsów Lay's na dłużej. To konsumenci za pomocą swoich głosów wyłonią zwycięzcę. Ponadto, jako jedyni na polskim rynku, dzielimy się z twórcą zwycięskiego smaku przychodami z jego sprzedaży – podkreśla Eliza Grzybowska.
Do oddania głosu na jeden z wybranych smaków Lay’s namawia Paweł Wilczak w humorystycznej ogólnopolskiej reklamie telewizyjnej.