Jan Niezbędny i Grosik do podłóg
Pod marką Jan Niezbędny Sarantis wypuścił na rynek aż 16 nowych produktów w kategorii akcesoriów do mycia podłóg.
Mopy dostępne są w większości dużych sieci handlowych, które dla marki stanowią najważniejszy kanał dystrybucji. - Oferta mopów została skonstruowana tak, aby każdy konsument znalazł dla siebie rozwiązanie odpowiadające jego potrzebom oraz możliwościom zakupowym – przekonuje Bartek Szakiewicz, brand manager marki Jan Niezbędny w Sarantis Polska.
Jego zdaniem mopy są naturalnym rozszerzeniem kategorii ścierek i zmywaków. Konsumenci oczekują bowiem produktów ułatwiających im życie i oszczędzających ich czas, co potwierdzają rozwój kategorii ścierek z mikrofibry i spadek sprzedaży ścierek do podłogi.
Dla produktów Jana Niezbędnego największą konkurencję stanowi oferta firmy Vileda w kategorii mopów, a w zakresie innych artykułów – Paclan i Stella.
Sarantis Polska, producent Jana Niezbędnego, w kategorii produktów gospodarstwa domowego ma w portfolio jeszcze ekonomiczną markę Grosik.
- W 2010 r. również pod marką Grosik wprowadziliśmy do sprzedaży mopy i tę linię także systematycznie rozwijamy – mówi Bartek Szakiewicz. Produkty Grosika dostępne są głównie w kanale tradycyjnym i w wybranych placówkach handlu nowoczesnego, natomiast Jana Niezbędnego głównie w handlu nowoczesnym.