Akcja obejmie popularną prasę kobiecą oraz internet, w tym portale społecznościowe. Grupą docelową są kobiety w wieku 20-45 lat mające rodziny, często gotujące i przykładające wagę do zróżnicowanego menu. Akcja skierowana jest również do ich dzieci.

Kampania reklamowa obejmie wysokonakładową prasę dla pań - dwutygodniki i miesięczniki takie jak: "Pani Domu", "Przyjaciółka", "Party", "VIVA", "Gala", "Tele Tydzień", "Wysokie Obcasy", "Dobre Rady", "Olivia", "Claudia", "Naj", "Poradnik Domowy" oraz internet, z uwzględnieniem tematycznych witryn dla kobiet oraz portali i komunikatorów typu gadu-gadu, z których chętnie korzystają również dzieci. Na potrzeby linii powstanie też specjalna witryna internetowa dla dzieci; Złociste Nuggetsy zyskają też swój profil na  Facebooku.

To pierwsza tak duża kampania Kamisu dla wprowadzonych w ub.r. Złocistych Nuggetsów. – Produkt spotkał się z ogromnym zainteresowaniem konsumentów, dlatego podobne akcje z czasem na pewno będziemy powtarzać – podkreśla Sylwia Kalska, PR manager Kamis.

Kampania potrwa do końca kwietnia 2011 r.