Kolporter powiększa sieć
Dystrybutor stawia na własne sklepy.
Obecnie sieć Kolportera liczy 850 saloników, w tym 50 premium pod szyldem Top-Press. Ten ostatni format ruszył w ub.r. i obejmuje placówki zlokalizowane w bardzo dobrych miejscach – centrach handlowych, przy głównych ulicach, w metrze. Od typowych saloników odróżnia go szersza oferta prasy, do której dochodzą książki, multimedia i zabawki.
Firma chce też rozwijać swój najnowszy pomysł – sieć sklepów spożywczych Dobry Wybór, które prowadzić mają partnerzy, a zaopatrywać Kolporter.
- W przypadku tej sieci nie stawiamy na tak dynamiczny rozwój ilościowy, gdyż wciąż chcemy doskonalić tę koncepcję. Niemniej ubiegły rok zakończyliśmy z 6 sklepami, a na koniec bieżącego chcemy mieć ich 15-20. Będą one na razie powstawać na linii Warszawa - Radom - Kielce, w pobliżu naszej siedziby, byśmy mogli je nadzorować – powiedział Mateusz Wiśniewski, wiceprezes zarządu Kolportera Sieci Handlowych.
Komentarze