Coca-Cola Zero na dużym plusie
W 2010 r. ze wszystkich wariantów Coca-Coli najbardziej wrosła sprzedaż Coca-Coli Zero.
W stosunku do 2009 r. wzrost wyniósł aż 29 proc. ilościowo. Iwona Jacaszek, dyrektor ds. korporacyjnych Coca-Cola HBC Polska, tłumaczy, że znakomite wyniki sprzedaży to efekt nie tylko konsekwentnie budowanej dystrybucji we wszystkich kanałach, ale także szerokiej kampanii reklamowej, która obejmowała m.in. telewizję i kino.
- Dzięki tym działaniom marka stała się bardzo rozpoznawalna i zdobyła nową liczbę wiernych konsumentów – zapewnia Iwona Jacaszek. Nie ukrywa jednocześnie, że produktowi pomógł ogólny trend wzrostowy w segmencie napojów cola bez cukru.
- Rośnie liczba konsumentów świadomych swojej diety i poszukujących możliwości jej zróżnicowania. Należy tu jednak podkreślić, że wzrost Coca-Coli Zero znacznie wyprzedza rozwój całego segmentu – mówi Iwona Jacaszek.
W tym roku Coca-Cola HBC Polska ma kontynuować strategię wsparcia sprzedaży, która okazała się skuteczna w poprzednich latach.
Coca-Cola Zero jest w sprzedaży od kwietnia 2008 r.
Komentarze