- Siła tkwi w siostrzeństwie. Po trudnej sukcesji powoli wychodzą na prostą. Siostry Piwońskie, prowadzące piekarnię oraz sieć sklepów firmowych, przekonują do zdrowego pieczywa. Sprzedają też produkty delikatesowe, myślą o warsztatach kulinarnych, a klientów pozyskują pocztą pantoflową.
- Koszyk cen: Masło tanieje, jajka w czołówce wzrostów. Szykujesz grilla? Szykuj grubszy portfel. Keczup jest bowiem liderem grillowych podwyżek. Patrzymy też, jak co miesiąc, na paragony z podstawowymi produktami spożywczymi – te wciąż rok do roku mocno rosną.
- Z wizytą u właściciela Biedronki. Gusta konsumenckie polskich i portugalskich konsumentów są podobne. Jednak ci drudzy rzadko sięgają np. po wodę gazowaną czy wódkę inną niż białą. Spożywają też nieporównywalnie więcej ryb i owoców morza. Z dorsza są w stanie przyrządzić 1000 dań. Co widać na sklepowej półce.
Gold Drop. Odświeżony płyn do podłóg Floor
Podkreślone przeznaczenie i zastosowanie.
Firma Gold Drop odświeżyła wizerunek marki Floor - płynu do podłóg, podkreślając jego przeznaczenie i zastosowanie. Produkt o właściwościach antystatycznych i nabłyszczających służy do mycia powierzchni drewnianych, lakierowanych, ceramicznych i z tworzyw sztucznych, w tym z PCV, kamienia oraz paneli podłogowych. Floor do mycia podłóg oferowany jest w dwóch wersjach kolorystyczno-zapachowych: zielony – z olejkiem sosnowym, żółty – z olejkiem cytrynowym, i dwóch pojemnościach: 1 l i 5 l. Cena za 1-l opakowanie płynu wynosi ok. 5 zł.
Najnowsze wydanie