- Siła tkwi w siostrzeństwie. Po trudnej sukcesji powoli wychodzą na prostą. Siostry Piwońskie, prowadzące piekarnię oraz sieć sklepów firmowych, przekonują do zdrowego pieczywa. Sprzedają też produkty delikatesowe, myślą o warsztatach kulinarnych, a klientów pozyskują pocztą pantoflową.
- Koszyk cen: Masło tanieje, jajka w czołówce wzrostów. Szykujesz grilla? Szykuj grubszy portfel. Keczup jest bowiem liderem grillowych podwyżek. Patrzymy też, jak co miesiąc, na paragony z podstawowymi produktami spożywczymi – te wciąż rok do roku mocno rosną.
- Z wizytą u właściciela Biedronki. Gusta konsumenckie polskich i portugalskich konsumentów są podobne. Jednak ci drudzy rzadko sięgają np. po wodę gazowaną czy wódkę inną niż białą. Spożywają też nieporównywalnie więcej ryb i owoców morza. Z dorsza są w stanie przyrządzić 1000 dań. Co widać na sklepowej półce.
Henkel Polska. Fa Men Black Sun
Dobre samopoczucie od rana do wieczora.
Henkel Polska wprowadza na rynek nową serię kosmetyków dla mężczyzn Fa Men Black Sun. Tworzą ją: żel pod prysznic i szampon w jednym (ok. 9 zł); dezodorant w sprayu, sztyfcie i roll-on (ok. 6 zł). Kosmetyki wyróżniają się kompozycją zapachową - tropikalnego smoczego owocu (pitaya) oraz czerwonego chili połączonych z nutą orientalnych przypraw.
Najnowsze wydanie