Na koniec ub.r. pod szyldem Chaty Polskiej funkcjonowało 236 sklepów w siedmiu województwach. Decyzją centrali sieci zaprzestano współpracy z kilkunastoma franczyzobiorcami.

W 2009 r. sieć zanotowała 730 mln zł obrotów. Blisko 100 mln zł wzrostu przychodów spółka zawdzięcza m.in. projektowi Nowa Chata Polska. W sklepach, w których wdrożono nowa koncepcje aranżacji i wizualizacji, zanotowano średnio 25-proc. wzrost obrotów. W tym roku wdrażanie nowego projektu będzie kontynuowane.

- Znaleźliśmy formułę sklepu pozwalającą naszym partnerom franczyzowym prowadzić biznes, który może z powodzeniem konkurować z najsilniejszymi sieciami handlowymi, w tym z dyskontami – podkreśla Adam Plackowski, dyrektor generalny Chaty Polskiej. W tym roku spółka planuje osiągnięcie 1 mld zł przychodów ze sprzedaży.