– Nie zmieniamy strategii i będziemy się w dalszym ciągu intensywnie rozwijać – zapowiada Tomasz Suchański, dyrektor generalny Jeronimo Martins Dystrybucja. W 2010 r. Biedronka powiększyła się o 197 nowych placówek, co oznacza, że sieć zakończyła ten rok, licząc 1649 sklepów.

Planowane otwarcie ponad 200 sklepów w tym roku ma zbliżyć sieć do osiągnięcia 2 tys. placówek w 2012 r. Celem, który Jeronimo Martins Dystrybucja chce osiągnąć w 2015 r., jest 3 tys. Biedronek. Wraz z rozwojem sieci będą powstawały nowe centra dystrybucyjne. W tym roku mają powstać dwa, na Śląsku i w centrum kraju. Na inwestycje JMD przeznacza 1,5 mld zł.

– Będziemy rozwijać się głównie organicznie, ale cały czas obserwujemy rynek – mówi Tomasz Suchański i dodaje, że nie wyklucza możliwości przejęć.