- Siła tkwi w siostrzeństwie. Po trudnej sukcesji powoli wychodzą na prostą. Siostry Piwońskie, prowadzące piekarnię oraz sieć sklepów firmowych, przekonują do zdrowego pieczywa. Sprzedają też produkty delikatesowe, myślą o warsztatach kulinarnych, a klientów pozyskują pocztą pantoflową.
- Koszyk cen: Masło tanieje, jajka w czołówce wzrostów. Szykujesz grilla? Szykuj grubszy portfel. Keczup jest bowiem liderem grillowych podwyżek. Patrzymy też, jak co miesiąc, na paragony z podstawowymi produktami spożywczymi – te wciąż rok do roku mocno rosną.
- Z wizytą u właściciela Biedronki. Gusta konsumenckie polskich i portugalskich konsumentów są podobne. Jednak ci drudzy rzadko sięgają np. po wodę gazowaną czy wódkę inną niż białą. Spożywają też nieporównywalnie więcej ryb i owoców morza. Z dorsza są w stanie przyrządzić 1000 dań. Co widać na sklepowej półce.
Lakma Strefa. Linia Green Vision
Przyjazne dla środowiska.
Firma Lakma Strefa wprowadza na rynek linię ekologicznych produktów do czyszczenia Green Vision. W jej skład wchodzą: Green Vision Meble – płyn przeznaczony do mycia i pielęgnacji powierzchni wykonanych z MDF, drewna i tworzyw sztucznych; Green Vision Podłogi – płyn do mycia i pielęgnacji wodoodpornych powierzchni twardych; Green Vision Łazienka – płyn do czyszczenia powierzchni w łazience oraz Green Vision Dywany – płyn do ręcznego prania dywanów, wykładzin oraz obić tapicerskich.
Najnowsze wydanie