W każdej kategorii rynku wyrobów papierowych w Polsce – papier toaletowy, ręczniki papierowe, chusteczki higieniczne – liderem sprzedaży są marki własne. – Również w 2010 r. najdynamiczniej rosła właśnie ich sprzedaż. Producenci produktów brandowych muszą poszukiwać innowacyjnych rozwiązań, tak aby stanowiły one atrakcyjną alternatywę dla konsumenta – przyznaje Tomasz Walicki, dyrektor marketingu w ICT Poland.
Taka strategia okazała się wyraźnie skuteczna. – W 2010 r. byliśmy jedyną firmą, która umocniła swoją pozycję w dwóch najważniejszych kategoriach tego rynku – zapewnia Walicki. Chodzi o papier toaletowy i ręczniki kuchenne. Udział marki Foxy w ich sprzedaży wzrósł o niespełna 2 pkt proc., do łącznie ok. 7 proc., co w przypadku papieru uplasowało firmę na czwartej pozycji, a ręczników – na trzeciej.
W tym roku ICT Poland wprowadziło już do sprzedaży nową wersję papieru toaletowego Foxy Jedwab, niedługo ma rozpocząć się duża akcja promocyjna tego produktu. Drugą nowością jest czterowarstwowy papier toaletowy dla koneserów Foxy Quatrefeuille (czterolistna koniczyna). – Na ten rok sporo ciekawostek przygotowaliśmy także w kategorii ręczników papierowych, ale na razie nie mogę zdradzać szczegółów – stwierdza Walicki.
ICT Poland jest czwartym po Kimberly-Clark (Velvet, Szast Prast, A…psik), Delitissue (Regina, Soft & Easy) i Metsä Tissue (Mola, Lambi) graczem na rynku wyrobów papierowych w Polsce.