O 11,5 proc. zwiększyła przychody ze sprzedaży w 2010 r. w porównaniu z 2009 r., wypracowując 2,9 mld zł. W tych samych sklepach sprzedaż wzrosła o 5,6 proc. W ub.r. Polomarket otworzył 25 sklepów, sieć wciąż nie obejmuje dwóch województw: lubelskiego i podkarpackiego. Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, spółka chce w tym roku otworzyć 50 placówek.
- Siła tkwi w siostrzeństwie. Po trudnej sukcesji powoli wychodzą na prostą. Siostry Piwońskie, prowadzące piekarnię oraz sieć sklepów firmowych, przekonują do zdrowego pieczywa. Sprzedają też produkty delikatesowe, myślą o warsztatach kulinarnych, a klientów pozyskują pocztą pantoflową.
- Koszyk cen: Masło tanieje, jajka w czołówce wzrostów. Szykujesz grilla? Szykuj grubszy portfel. Keczup jest bowiem liderem grillowych podwyżek. Patrzymy też, jak co miesiąc, na paragony z podstawowymi produktami spożywczymi – te wciąż rok do roku mocno rosną.
- Z wizytą u właściciela Biedronki. Gusta konsumenckie polskich i portugalskich konsumentów są podobne. Jednak ci drudzy rzadko sięgają np. po wodę gazowaną czy wódkę inną niż białą. Spożywają też nieporównywalnie więcej ryb i owoców morza. Z dorsza są w stanie przyrządzić 1000 dań. Co widać na sklepowej półce.