Cussons rozwija kategorię środków do prania
Jeszcze w tym roku marka Kokosal ma podwoić udział w kategorii płynów do prania.
PZ Cussons, producent m.in. proszków do prania E, w tym roku stawia na markę Kokosal, która po raz pierwszy od lat poszerzona została o cztery nowe warianty. Chodzi o płyny do prania w pralkach - Kokosal Black, Color, Delicate i White. Do tej pory marka obecna była na rynku tylko z jednym wariantem - płynem do prania ręcznego.
- To rosnące wymagania konsumentów sprawiły, że marka zrobiła krok na przód - tłumaczy Anna Rogalska, dyrektor marketingu w PZ Cussons. - Dzięki wprowadzonym zmianom i kampanii w mediach liczymy na podwojenie swoich udziałów w rynku. Nie wykluczamy też poszerzania portfolio o kolejne nowe warianty - mówi Rogalska.
Płyny do prania to jedyna kategoria w Polsce, która wśród produktów piorących innych niż proszki zdobyła znaczący, bo ponad 10-proc. udział w rynku i nadal rośnie.
Komentarze